Sunday, March 15, 2009

Plak Demokrasi dah hilang


Saya baru je tulis pasal plak demokrasi dipecahkan oleh bajingan bajingan upahan UMNO.Hari plak tersebut dah dicabut oleh MBI.Kononnya mengganggu lalulintas.Ishhh... plak tersebut terletak didalam kawasan SUK bukan di jalan utama..Nak buat apa dicabut.

Tapi saya tak pelik mentaliti UMNO ni..memang mereka semakin otak udang setiap hari..Tak tau bagaimana nak memberi reaksi yang lebih intelektual..
Satu lagi tindakan yang counter produktif dari UMNO.Nama aje ada pemimpin spt Dr Zamri yang berpendidikan PHD.Tapi mentaliti lebih teruk dari kelulusan Darjah Enam...
Insyallah kejatuhan UMNO semakin hampir...


2 comments:

  1. Tinta hitam,
    Tulisan anda pun hitam juga. Saya tidak percaya anda sepertimana profil anda dari tulisan di atas penuh sumpah seranah. Itu dari ajaran Qur'an dan Hadeeth?

    Jika PKR menerajui Kerajaan pun Plak kononnya Demokrasi itu akan dibuang, bagilah alasan apa pun, kesudahannya adalah sama. Buat apa diletak di dalam perkarangan SUK? Politik murahan. Jika tidak mahu dibuang, letak sahaja di dalam perkarangan rumah mantan MB, gerenti selamat.

    Tak tahulah otak udang dok kat mana... I wonder??

    ReplyDelete
  2. Gukita,

    Saya belajar dari pengalaman dari kajian saya terhadap BN semenjak saya belasan tahun lagi.Semua yg saya sangka benar benar terjadi..

    ReplyDelete