Wednesday, July 7, 2010

Memang la Trojan Horse UMNO Zul Noordin Ni


Sekarang dia mengaku masih ahli PAS.PAS memaklumkan dia telah dipecat semenjak dia dishtiharkan jadi calon PKR Parlimen Kulim. Lepas itu dia kata ada segolongan ahli PAS yang wala' pada DSAI di gelar "Anwarinas".Sebut pun tak betul.Orang panggil golongan yang setia pada DSAI sebagai "Anwarista".Nampak sangat le dia tak ambil tahu perkembangan selama ini.

Apa yang dinamakan Anwarista tiada sebarang masalah didalam PAS.Mereka tetap patuh kepada segala polisi polisi PAS.Tak timbul berwala'kan kepada pihak lain.


Tujuan golongan saperti Zul Noordin ini adalh untuk memecahbelahkan PAS diatas arahan dari UMNO.Ahli ahli PAS dan PR secara umumnya perlu berhati hati dengan golongan saperti ini.Masih adal ramia lagi didalam Pakatan Rakyat yang belum menonjolkan diri mereka.Pihak pimpinan perlu berhati hati.Penyokong pulak perlu terlalu mudah melatah dengan acuman golongan golongan saperti ini..
Zul Noordin tidak mendapat sebarang keuntungan pun dari kenyataannya.Ianya semakin menguatkan lagi tuduhan tuduhan selama ini..

No comments:

Post a Comment