Thursday, January 20, 2011

Ugutan Kepada MP Serdang



Seekor ayam beserta nota dari kononnya "Tentera Jihad" telah digantung pada pintu pagar Ahli Parlimen Serdang YB Teo Nie Ching .Siapa tentera jihad dan mengapa mereka melakukannya? Saya boleh meneka dengan mudah siapa mereka ini.Mereka adalah samseng samseng upahan UMNO yang jahil sejahil nya maksud jihad berkenaan. Mereka sebenarnya penakut.Kalu setakat nak bubuh ayam disembelih kapada pagar seorang wanita,budak Darjah satu pun boleh buat.

Tentera jihad sepatutnya membela Islam.Bukannya pergi kesana kemari menunjukkan samseng dan menjadi balaci pada UMNO. Apa salah Neo Yie Ching? Salah beliau cuma pergi kemasjid masjid untuk mengenali masyarakat Islam dibawah didalam kawasan Parlimennya.Itukah kesalahan disisi syarak? Cuba tunjukkan dimana salahnya disisi syarak seorang bukan Islam tidak boleh masuk masjid kerana sesuatu urusan rasmi.Nabi sendiri bertemu dengan utusan utusan kafir musrik didalam masjid.Cuma adab adab didalam masjid shj yang perlu dijaga.


Kalau tentera jihad ni dah nak berjihad sangat mengapa tak pergi pukul peguam MCA yang komplen pasal azan di Kampung Kerinci dulu? Mengapa tak letak ayam berdarah pada pagar peguam berkenaan?Chua Soi Lek asyik menghina Islam dan ajarannya.Mengapa tak pergi ugut Chua Soi Lek.Mengapa tak simbah cat merah pada rumah dan pejabat Chua Soi Lek?Bukan kah Chua Soi Lek tu biadap dan kurang ajar pd Islam? Tak tau la pulak kalau fatwa Tentera Jihad ini berpendapt UMNO dan BN adalh diatas ajaran Islam dan kebal ..


Pada saya jelas the socalled "Tentera Jihad" tu hanya berjihad demi kepentingan UMNO dan Barisan Nasional sahaja.Jihad konon.Boleh jalan da....


No comments:

Post a Comment